luni, 25 ianuarie 2010

27.Incheiere

Era aproape 3 noaptea si tot nu reusisem sa adorm.Stateam tolanita in patul mare,ascultand sunetele mute ale noptii asteptand negura somnului sa ma acapareze.Era cald in camera,dar imi era frig .Am inchis ochii strans,dar nu am putut opri amintirile.Un corp cald,bronzat,pe jumatate vizibil in umbrele intunericului,era langa mine;maini puternice tinandu-ma strans.Caldura radfiind din pielea aramie,inconjurandu-ma in noptile reci.Ritmul linistitor al respiratiei lui .Cunoasterea iubirii exprimata fara cuvinte.Aveam nevoie de aceeasi obisnuinta,de aceeasi protectie,aceeasi caldura atat de tare ca ma durea!
Vroiam sa tip ,vroiam sa plang la ceruri pana cand le va fi mila de mine si imi vor indeplini rugamintea.
Dar deja facusem asta.Trebuia sa ma multumesc pentru totdeauna cu raceala locului liber de langa mine.
M-am ridicat si m-am dus la fereastra .Camera asta devenea dezolanta.
Fara sa fac zgomot am deschis fereastra si m-am strecurat afara.Am urcat pe acoperis,pe scara de incendiu.Sus,am inchis ochii,bucurandu-ma de vantul usor care se strecura prin parul meu.
Ziua aniversarii mele cu Sam era oficial incheiata.
Un sunet discret s-a auzit in spatele meu,si cand m-am intors ,Jasper era asezat jos,uitandu-se la mine.Nu arata furios cum aratase mai devreme.Fata ii era goala,inexpresiva.
Nu ne-am zis nimic,lasand doar vantul sa suiere peste noi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ziua aniversarii ai cu Sam nu a fost atat de rea
adica...macar l-a avut pe Jasper langa ea...parerea mea:D
ma duc la nextul

ioana spunea...

nu inteleg cum de sam a putut sa fie asa
adica putea sa o ia mai usor nu sa renunte la de tot dintr-o data :(