joi, 14 ianuarie 2010

18.Claustrofobica

L a o curba,vantul mi-a raspandit parul pe umeri,imprastiind mirosul meu in toata masina.L-am vazut pe Emmett strambandu-se .Mi-am trecut degetele prin par si am savurat dezgustul evident de pe fata lui.Am ras cand l-am vazut lasand geamul jos si scotandu-si capul pe fereastra.
-Mirosi,fata lup!
-Imagineaza-ti cum mirosi tu!Gretos!
Un ras discret ne-a atras atentia la amandoi.Jasper incerca sa nu rada uitandu-se la Emmett cum comducea cu capul scos pe fereastra.
Fusese asa de tacut incat aproape uitasem ca era si el in masina.
Dupa asta,tacerea a acoperit iar masina.
Emmett conducea ca un nebun.Acul de la vitezometru era la limita.
-Ugh,cat mai avem?am intrebat in final,dupa o ora de condus nebun,incercand sa imi gasesc o pozitie mai confortabila.
-New York,fata lup,iti amintesti?a zis Emmett relaxat.Poti sa ma intrebi asta cam peste cateva zile.Acum suntem la intrare in Spokane.
-Zile?Cateva zile cu voi doi in masina?Il omor pe Seth pentru asta!Cat de departe e mai exact New York?
-Nu stiu,a zis Emmett ,depasind o camioneta si uitandu-se la mine in acelasi timp.2000-3000 mile.
-Asta va dura mai mult de o saptamana !am zis surprinsa.
Atatea zile cu doi vampiri in masina....Voi putea oare suporta?
Vroiam sa tip si sa plang de frustrare.Era oribil!Ma simteam claustrofobica,prinsa intr-o capcana fara scapare!Si asta din cauza lui Seth!Si a prostiei mele ca fusesem de acord sa merg cu ei.
Am simtit lacrimi navalind ,privirea incetosandu-mi-se.Ochii ingrijorati ai lui Jasper ma priveau din oglinda retrovizoare.L-am ignorat si mi-am pus capul pe fereastra lasata jos.Inainte ca ochii mei umezi sa se usuce ,o stare de relaxare a pus stapanire pe corpul meu.Stiam ca era meritul lui Jasper.
-Multumesc,am zis incet.Stiam ca ma auzise.

2 comentarii:

Anonim spunea...

uuu...nasol
o saptamana impreuna cu 2 vampiri in masina
ah....saracuta

ioana spunea...

o saptamana cum cel maimare inamic
cat de rau poate sa fie? :D