luni, 4 ianuarie 2010

13.Vizitator

M-am ridicat deodata in capul oaselor in patul meu .Rasuflam greu si nu puteam sa imi revin.Gura imi era uscata si gatul ma durea fiindca tipasem in somn.Camasa de noapte mi se udase de transpiratie.Am dat la o parte patura ,mi-am ridicat genunchii la piept si mi-am rezemat fruntea de ei.Visele me le incepusera sa fie ciudat de linistite si tacute noaptea.Ca si cand nunta nu se intamplase.Era ciudat.Aveam cosmaruri in zilele cele mai frumoase,iar acum cand lucruri urate se intamplau,dormeam ca un bebelus.Hmmm...Si cu sigranta as mai fi dormit daca mirosul ingfrozitor de dulce nu mi-ar fi invadat narile.Am lenevit in pat cateva momente,privind spre fereastra pe care uitasem sa o inchid ,gandindu-ma de unde venea mirosul.
Seth era principalul suspect pana cand mi-am reamintit ca spusese ca ramane peste noapte la Cullen-i.
Micul tradator era cu siguranta si acum acolo.Mama ... Cu siguranta de la gatelurile ei provenea mirosul.Din cand in cand scotea cartea de bucate traditionale Quileute si incerca ceva ce niciunul dintre noi nu putea prinunt.Si miroseau ingrozitor.
Am incercat sa ma ridic sa ma duc sa investighez de unde provenea dar cand mi-am ridicat spre fereastra aproape am tipat cand l-am vazut pe Jasper stand in scaunul de langa fereastra ,la 2 metri de patul meu.
-Pe dracu!am zis incercand sa nu ridic vocea ca sa nu-mi alarmez familia.
-Ce dracu cauti tu aici?
-M-ai intrebat acelasi lucru in acelasi mod acum cateva zile,a zis el parand amuzat.
Lucru care nu mi se parea deloc amuzant!Eram furioasa!
-Ma doare undeva pe mine ca te-am intrebat la fel!Nu stii ca e infiorator sa ma urmaresti intruna? am zis si am tras patura pana la gat desi camasa de noapte era destul de conservatoare.
-Iubita ta pitica nu se enerveaza sau ceva de genul?
-Alice intelege,a zis el sec uitandu-se prin camera.
Am marait la el.
-Intelege faptul ca tu urmaresti fete inocente si le privesti dormind?Esti bolnav,strigoiule!
A ridicat o perfecta spranceana uitandu-se ciudat la mine.
-M a numesc Jasper .Si Alice intelege cum ma simt in preajma ta.Chiar ea a fost cea care mi-a spus ca voi disparea din viziunile ei pentru ceva timp.Si am presupus ca voi fi in preajma ta.
-Oh.
OK, asta parea ciudat.Poate ca dupa o jumatate de secol de iubire,erau deja satui unul de celalalt.Si vroia sa experimenteze si cu alte specii.Nu-i mai ajungeau cei reci?
-Te urasca ,strigoiule!De ce dracu ma tot urmaresti?
-De ce ma urasti?a intrebat el inocent cu ochii aurii sclipind
La dracu,vampirii nu ar fi trebuit sa arate asa adorabil!
-Hello,lup aici, am zis aratand spre mine.Intreaga mea existenta se rezuma la distrugerea celor de teapa ta .Un pic cam greu sa fii prieten cu unul ca tine cand sunt prea ocupata sa rup gatul speciei tale!
-Si ,ma rog, ce ar cauza asta mai exact?
-Inceteaza sa mai fii asa dragut cu mine!Nu pot tipa la tine cand vorbesti asa!Si cauza ar fi faptul ca esti un criminal,un bautor de sange!
O umbra a inlocuit acei ochi aurii patrunzatori si spre surprinderea mea ,m-am simtit vinovata.Se juca iar cu emetiile mele sau ce?
Umbra s-a evaporat si ochii aurii erau din nou clari si luminosi.A zambit politicos la mine.
-Nu mai sunt!a zis repede.
-De parca poti sterge cu buretele toate crimele.
Parea ca tot ceea ce ziceam nu il atingea deloc.Parca nici nu vorbisem.

2 comentarii:

Anonim spunea...

my gog...
Jasper o urmareste.....
vred ca tine la ea
si Alice il intelege...
wow
chiar imi place ficul tau:X::X:X

ioana spunea...

acum serios o urmareste?si alice ii da aprobare?