luni, 18 ianuarie 2010

21.Inconstienta

Muzica din masina s-a oprit si atmosfera tensionata a disparut.M-am intors ca sa il vad pe Jasper uitandu-se ingrijorat la mine.Ah!Intelegea.Am simtit obisnuita lui calmitate imprastiindu-mi-se prin vene,dar nu a fost de ajuns.
Pentru totdeauna....Cea mai mare minciuna pe care o auzisem vreodata!Corpul imi tremura in ciuda calmitatii pe care o simteam.
-Leah?Jasper a zis usor cu ochii atintiti pe mine.De abia l-am auzit Ma simteam claustrofobica dintr-o data.Trebuia sa ies,sa scap de aici.Eram prea ingramadit!Trebuia sa fiu libera.Aveam nevoie sa....
Mi-a acoperit mana cu a lui .Ceva straniu mi-a strafulgerat corpul si sangele mi-a luat-o la goana prin vene.Eram calma.Lacrimile mi se uscasera de la primul contact al mainii lui.Era drogul meu impotriva depresiei.Aveam nevoie de el Desi il uram.Si-a impletit degetele cu ale mele si am simtit raceala lui in tot coprul inainte ca pielea sa imi ia foc.Ultimul lucru pe care l-am simtit au fost sageti arzande,coborandu-mi pe spate inainte sa ma prabusesc in inconstient.

2 comentarii:

Anonim spunea...

wow....
s-au tinut de mana
ce dragut
ce consolare are si Leah
macar o iubeste cineva

ioana spunea...

s-au tinut de mana :)
awwww ce dulce :*