miercuri, 20 ianuarie 2010

23.Cadouri

-Yuhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! am zis depasind masinile din fata.Jasper era perturbat pe scaunul de langa mine
-Cred ca esti cu mult peste viteza legala,Leah.
-Cui ii pasa?
-Unui politist sigur i-ar pasa.
-In pustietatea asta nu cred ca vom da peste vreun politist,am zis bucurandu-ma de senzatia vantului care imi flutura parul chiar in fata lui Emmett.
In masina ,s-a facut deodata frig.Cu coltul ochiului l-am vazut pe Jasper incercand sa se controleze.Ochii ii sclipeau.Nu vroiam sa il supar.Un Jasper suparat cred ca era mai rau decat un Jasper calm.Am luat piciorul de pe acceleratie si viteza s-a redus .
In Rapid City,Emmett mi-a zis sa trag pe dreapta,si sa parchez in fata unui mall.Afara ploua torential,dar nu i-a pasat.Cst timp a fost plecat,tensiunea si linistea din masina au fost greu de suportat.
L-am vazut cu coltul ochiului uitandu-se la mine,fara sa zica nimic.Cand am vrut sa ii zic sa inceteze sa ma mai analizeze,am fost intrerupta de Emmett care s-a intors cu 2 sacose pline.Mi le-a aruncat in brate fara sa zica nimic.Decat a scos limba la mine.
De la Emmett ma asteptam chiar si la bombe,dar la asta cu siguranta nu.Sacosele erau pline cu haine-bluze,blugi,tricouri si incaltaminte.
-De ce mi-ai dat astea?
-Doar nu o sa stai tot timpul imbracata in aceleasi hainePoate asa nu o sa mai mirosi.M-ai intoxicat! a zis el facandu-si vant.
-Emmett! a zis Jasper uitandu-se la el.
-Ok,imi pare rau.Multumit?
Jasper nici nu s-a uitat la el.
-Leah ,scuza-l pe Emmett .E doar Emmett fiind Emmett.Am observat ca nu ti-ai luat haine de schimb si probabil ai vrea sa te schimb.Nu am vrut sa te jignim sau sa insinuam ca mirosi urat,a zis uitandu-se pentru o clipa la Emmett.Te rog,accepta-le.
Probabil ca iar se juca cu sentimentele mele pentru ca oricat as fi vrut sa-i zic ca poate sa si le bage undeva,nu am putut.Nu le-am multumit si nici nu am mai comentat .
In Pierre am oprit la un hotel.Era deja seara.
Ma simteam obosita.Emmett a luat 2 camere la acelasi etaj.Receptionera mai avea putin si se hiperventila cand Emmett i-a zambit si i-a facut cu ochiul.
Ce tot aveau toate fetele de cadeau in mrejele lor?
Ce le faceau oare de pareau ca si hipnotizate?
Nici nu vroiam sa ma gandesc

2 comentarii:

Anonim spunea...

Emmett filtreaza cu receptionera
:))
tare...
este chiar mijto
haine noi pt Leah
nice

ioana spunea...

incepe sa divina din ce in ce mai interesant :)