sâmbătă, 2 ianuarie 2010

8.Cuvintele dor

`Lacrimile tinute in frau pana acum mi-au umplut ochii.Pe masura ce furia mi se potolea,am inceput sa simt socul provocat de cuvintele lui Jacob.
Cum putuse Jacob sa-mi spuna astea?Nu stia tot ce simteam?Toti ma dezamageau.Ma facuse sa sufar cand imi zisese toate lucrurile alea in fata.
Mai intai Sam si Emily,apoi Jacob care suspina ca un prost dupa Bella ,urmat de Seth care se alaturase lui Jacob in incercarea de a-i proteja pe vampiri,si acum mama se hotarase sa se casatoreasca cu Charlie ,tatal Bellei...
Mi-am sters lacrimile ,refuzand sa ma las doborata.Inca de copil,ori de cate ori imi erau ranite sentimentele mai bine infruntam cu obraznicie orice situatie decat sa-mi arat adevaratele sentimente .Daca as fi facut-o as fi parut slaba.
Trebuia sa gasesc o cale de a pleca de aici.
Vroiam sa scap,sa fug ,departe de tot ce ma inconjura,dar aveam un angajament fata de rezervatie .Nu aveam puterea unui Alpha sa plec pur si simplu.Eram o creatura malefica pentru tot ce facusem si faceam.Semanam numai uferinta in jurul meu.
Corpul mi s-a lichefiat si picioarele nu m-au mai sustinut.M-am prabusit pe iarba uda.De ce numai eu trebuia sa indur totul,sa sufar?De ce?De ce nimeni nu suferea ,de ce nimeni nu simtea durerea pe care eu o simteam?Lacrimile imi intepau din ochii...

2 comentarii:

Anonim spunea...

cat sufera...
saracuta de ea...
sufera din cauza ca mama ei se crecasatoreste....ea nu vrea asta.....
saracuta

ioana spunea...

sufera atat de mult :(
scuze nu stiam ca e jake :D ma gandeam ca e sam :D