joi, 7 ianuarie 2010

15.Decizie



Desi vroiam sa il chestionez ce a vrut sa zica cu asta,Seth era mai important decat sa ma cert cu el.Dar totusi ce voise sa zica?Ca aveam sa ajung sa il iubesc?Yeaks!Stocmacul mi s-a revoltat numai la gandul acesta.
In cateva minute am ajuns acasa,i-am scris mamei un bilet in care i-am scris ca plecam cu Seth intr-o drumetie si ca ne vom intoarce curand.Speram ca Jacob nu avea sa ne parasca.Sau vreun Cullen.
Am aruncat cateva haine intr-o geanta,periuta de dinti si m-am dus in camera lui Seth.I-am deschis sifonierul si exact cum banuisem hainele erau la locul lor.Am luat cateva tricouri si vreo doua perchi de blugi si le-am indesat in geanta care deja era neincapatoare.Mi-am afus aminte ca masina pe care Charlie o cumparase pentru noi toti ,nu era in fata casei .Grozav!Acum trebuia sa alerg.Am aruncat geanta cu haine sub pat ,ca sa nu-i dau mamei de banuit daca vedea ca plecasem fara sa luam ceva haine la noi.Trebuia sa ma descurc pe parcurs.
Am iesit din casa,am intrat in padure,dar nu m-am transformat.Trebuia sa ma gandesc ce aveam sa fac ,sa-mi stabilesc traseul si mustruluiala pe care aveam de gand sa i-o dau lui Seth.Si lui Embry.In loc sa-i dea un exemplu pentru ca era mai mare ca Seth, el pleaca cu el in celalalt capat al Americii.
Cand sa traversez autostrada,o masina neagra stralucitoare a pus frana la 2 metri de mine.

Jasper a coborat de pe locul soferului.Ce dracu??!!!Era ca ciuma!
-Ce dracu cauti aici?l-am intrebat fara sa ridic vocea,aflandu-se chiar in fata mea.
Cineva trebuie sa aiba grija ca tu sa nu-i rupi gatul lui Emmett.


Emmett coborase din masina si se sprijinea de portiera deschisa.
Nasul mi s-a incretit cand vabtul a imprastiat mirosul lui Emmett in jur.Dintr-un motiv ciudat ,mirosea mai rau ca Jasper.
Jasper mirosea chiar placut.Poate pentru ca eram mai familiarizata cu el .
-Hei ,fata lup.Facem o cursa?Eu cu masina si tu ca lup.Fac pariu ca te intrec, a zis el mangaind caroseria masinii.

Sangele incepea sa-mi fiarba in vene.
Jasper s-a uitat la mine,apoi la Emmett.
-Emmett, sa stii ca o las sa-ti rupa gatul daca mai faci glume pe seama ei,a zis Jasper serios,apoi facandu-mi cu ochiul

2 comentarii:

ionica spunea...

pozeeee, ce fain.
arata tare bine julia te felicit ai ales pozele potrivite

Anonim spunea...

sunt de acord cu ionica
pozele sunt potrivite
si opa
jasper se da la leah
i-a facut cu ochiul
frumos