vineri, 15 ianuarie 2010

19.Amintiri

Pe bancheta din spate era o harta despaturita.Din lipsa de ocupatie ,am deschis-o si m-am uitat la traseul pe care probabil aveam sa il urmam.Am urmat traseul cu degetul pe harta.
Atatea orase...Atatea state...
Degetul mi s-a oprit pe orasul Milwaukee.
-Intotdeauna mi-am dorit sa vad Milwaukee,am zis fara sa vreau.
Doua perechi de ochi aurii s-au holbat la mine.
-Poftim?au zis amandoi in acelasi timp.
La dracu! Cum am putut sa uit ca nu eram singura in masina?Imaginatia ma purtase pe alte carari si gura m-a luat pe dinainte.
-Am zis ca mereu mi-am dorit sa vad Milwaukee.
-S-a facut,a zis Jasper fara sa clipeasca.Vom trece oricum prin acea zona ,asa ca putem sa ne abatem un pic spre nord pentru cateva mile si sa-ti facem o bucurie si tie.
Mi-am incrucisat bratele pe piept .Nu vroiam sa fie de acord cu mine.
-Si Chicago.
Emmett s-a uitat la mine ,dar nu a comentat.
-Si Gettysburg.
Jasper s-a uitat urat la mine.
-Nu!Refuz sa pun piciorul in orasul unde Armata Confederatiei a fost infranta.
Mi-am rotit ochii.
-Oh...dar asta a fost acum sute de ani.Preistoric!
-Nu.A fost acum 146 de ani.
Fata parca mi-a cazut.Minunat!Eram cumva cea mai proasta de aici?
Jasper a parut ca se simte inconfortabil pe locul sau.
Il facusem pe blond sa se simta haituit de amintiri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

este greu s-o convingi pe Leah...
mi-a placut Leah
malefica

ioana spunea...

se pare ca leah s-a ales cu o excursie ;)