duminică, 3 ianuarie 2010

12.Simturi

M-am eliberat din imbratisarea lui si m-am asezat.M-a imitat si s-a asezat langa mine.
-Simt tot ce simtiNu mai simtisem de mult timp.Pot simti trairile altora,dar pe ale mele nu.Am lasat trairile altora sa ma inconjoare, si cu timpul le-am uitat pe ale mele.Cu timpul u devenit impietrite.Ma concentram atat de mult pe ceea ce simteau altii,incat am uitat sa le traiesc pe ale mele.Nu am mai simtit nimic de peste 50 de ani.Nu stiu daca atunci cand simt ceva este cee ce simt eu sau altcineva.Dar de cele mai multe ori nu e ceea ce simt eu.Nu pot simti nimic.Decat ceea ce simt ceilalti.
Dar cu tine ,Leah,simt ceea ce simt eu.Poate ca ma haranesc din trairile tale,dar simt.Si asta e de ajuns pentru mine.
-De ce vrei sa simti confuzie,furie,gelozie,durere?Pentru ca asta e cam tot ce simt zilele astea.
-Ca sa simt ca traiesc.
Ciudat.Parca era un baiat care experimenta perioada emo-,ca persoanele care se taie ca sa poata simti ceva.Dar nicio lama nu era prea ascutita ca sa-l taie pe Jasper ,asa ca ma folosea pe mine in loc de lama.Asta m-a facut sa rad.Eram lama strigoiului blond.
A ridicat o spranceana cand s-a uitat la mine.
-Razi cumva de mine?
-Poti sa faci pariu ca da!
A zambit.Incerca cumva un Cullen sa ma faca sa ma simt mai bine?Ziua de azi devenea din ce in ce mai ciudata.
M-am ridicat ,cautandu-mi din priviri pantofii pe care ii aruncasem pe undeva.
-Ii cauti cumva?a intrebat,tinand in mana perechea meade pantofi.
-Ar trebui sa te intreb de ce tii pantofii mei?
-Firimiturile de paine sunt greu de urmarit,Gretel!.
Deci strigoiul avea si simtul umorului...
-Creaturile padurii le tot mananca,i-am zis aruncandu-i o privire urata.Deloc amuzata,m-am dus spre el si am smucit pantofii din mana lui ,luand-o la fuga.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai mha...de ce ai plecat de langa el...
macar...era mai bine...,nu?
ma duc la nextul:D

ioana spunea...

interesanta explicatie :)
super cap :*