marți, 12 ianuarie 2010

16.Acceptare

Asta da premiera!Un vampir sa imi ia apararea....Cel putin pentru mine era o premiera!
-Ok,ok!Scuze,fata lup.
-Ma rog...Tot nu mi-ati zis ce e cu voi aici.Am treaba .Nu am timp de stat la taclale cu voi.
Am ocolit masina si am incercat sa traversez autostrada.
-Stai.Nu pleca.Emmett s-a simtit vinovat ca i-a dat masina lui Seth si ca tu esti acum suparata si s-a oferit sa te duca cu masina la New York,a zis Jasper.
-Cred ca glumesti...am zis intorcandu-ma spre ei.Nu am nevoie de ajutorul lui.Ma descurc si singura.
-Te rog!Ne-am simti mai bine daca am sti ca esti in siguranta.Si daca ai accepta sa mergi cu noi cu masina.
Eram fara cuvinte!De ce drac se purta asa de politicos?Parca nu imi venea sa il refuz.Dar era un vampir.Erau vampiri.Eu intr-o masina cu doi vampiri ?Parca nu imi suradea deloc ideea.
-Te rog!Pentru Seth!Sunt sigur ca s-ar simti impacat daca ar sti ca esti in siguranta .
La dracu inceteaza sa ma faci sa ma simt vinovata,imi venea sa-i strig,dar nu vroiam sa ii dau satisfactia de a recunoaste in fata lui ca ma simteam aiurea ca eu mereu ii vorbeam urat si el atat de politicos.
Am stat cam un minut uitandu-ma la Jasper.Emmett era instalat pe scaunul soferului ,ascultand muzica.
Seth era mai important decat repulsia pentru niste strigoi.
Ma uram ca eram slaba in fata ochilor aceia aurii ,cand se uita insistent la mine.
M-am simtit ca un vitel care tocmai invitase o puma la cina.Deja capitulasem
-La dracu,de ce nu?am zis si m-am indreptat spre masina.Dar tine minte ca pentru Seth o fac, si nu ca imi face placere sa vin cu voi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

saracuta...este nevoita sa stea cu cineva care nu-i place
stiu cum este
neplacut
ma duc la nextul:d

ioana spunea...

cred ca ar face orice pentru seth :)
e o sora buna :)