marți, 19 ianuarie 2010

22.Trezirea

Când mă vei chema la Tine în clipa Judecăţii şi mă vei întreba:
"Cine eşti?",
Îţi voi spune:
"Doamne, lasă-mă să-ţi spun mai întâi cine e cea pe care am iubit-o
Şi cât de mult am iubit-o!
Şi astfel ai să cunoşti cine am fost şi îmi vei zice:
"Rămâi cu Mine, căci prea mult ai iubit şi ai suferit.
N-am să te las în Iad alături de ea..."
Iar eu am să-ţi spun:
"Doamne! Fără ea Raiul ar fi un Iad pentru mine! Uneşte-ne măcar acolo, dacă în viaţă nu ai făcut-o!"



Pleoapele imi erau greleDar am resutit sa deschid ochii.Mi-am rotit ochii.Nu mai eram in masina.Eram asezata pe un pat moale intr-o camera mare.Parea camera de hotel.Peretii erau imbracati in tapet cu flori albastre.
Ce se intamplase?Cum ajunsesem aici?
M-am ridicat in capul oaselor si m-am uitat in jur.Imi era frig.Mi-am frecat bratele inghetate.Jasper si Emmett erau asezati pe canapea ,nemiscati ca doua statui.Amandoi s-au ridicat si s-au apropiat de pat
-Ce s-a intamplat?am intrebat punandu-mi mana la frunte,pentru ca simteam capul vajaindu-mi.
Ochii lui Jasper erau negri.
-Nu sunt cu adevarat sigur...
-Leah ,te doare ceva?O secunda ai fost bine,apoi Jasper te-a atins si in urmatoarea secunda ai lesinat.
Asta cu siguranta era ciudat.
-Nu cred ca a fost vina lui Jasper.Si nici nu cred ca a facut-o dinadins.
Dar oare ce se intamplase?M-am uitat la Jasper
-Crezi ca esti din cauza ca poti simti ce simt mai puternic decat la altii?
Parea mai confuz decat de obicei
-Nu stiu.Stiu doar ca incercam sa te calmez,te-am atins si ai lesinat.
M-am strambat cand am auzit cuvantul,,lesin,,.
Ma facea sa par slaba.
-Nu am lesinat,doar mi-am pierdut cunostiinta.
-E acelasi lucru cu a lesina,a zis Emmett razand.
-Da,bine,dar a fost ca si cand am simtit puterile tale trecand prin mine,arzandu-ma,devenind mai puternice.Crezi ca prin contact fizic,puterile tale se maresc ?Si eu le pot simti?
-Nu stiu.Chiar nu pot sa-mi explic.Imi pare rau,Leah.A fost vina mea ca ai lesinat.Nu se va mai intampla.
Durerea de pe fata lui era sincera.Nu era vina lui ca lesinasem.
Ok, a zis Emmett ,acum ca s-a stabilit ca Leah este o ciudata si ca se simte bine,putem sa plecam?Parca sunt inchis intr-o cusca.
-Sunt de acord cu Emmett intr-o privinta: sunt o ciudata.Acum sa mergem,am zis si m-am intors spre Jasper,care se uita urat la Emmett.
-Pot sa conduc eu?am zis catre Jasper.
S-a uitat o data la mibe si dupa cateva secunde mi-a aruncat cheile.Probabil ca ii parea rau de mine si era bun cu mine din mila.Dar nu-mi pasa.Atata timp cat imi facea pe plac.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si-a pierdut constiinta?
uuu...
acum ea conduce...
ma duc la nextul
s-o vad in actiune

ioana spunea...

soer sa se simta mai bine :*