miercuri, 27 ianuarie 2010

28.Marturisiri


-E o cadere lunga,a zis el intr-un final.
M-am uitat in jos ,de deasupra celor 20 de etaje si la masinile parcate care pareau de jucarie acum.
-Doar daca sari,am zis inchizand ochii.
-Nu e o misiune de sinucidere?
-Ma indoiesc ca voi muri chiar daca as sari!
Am facut o mica pauza inspirand aerul cu zgomot.
-Imi pare rau ca m-am purtat asa.Am exagerat.
M-am uitat in departare.
-Ma rog,cum zici tu.
O briza usoara a purtat mirosul dulce al lui Jasper spre mine,dar am realizat ca nu ma mai deranja deloc.Era un pic dulce,dar nu ma mai facea sa imi fie greata.Oare ce se intamplase?Probabil ca timpul petrecut cu doi vampiri in masina....
-Deci ,nici tu nu ai putut sa dormi?
Un mic zambet mi-a inflorit pe fata la gluma lui.Cel putin incerca.Altii preferau sa nu se implice,avand in vedere halul in care arata viata mea acum;preferau sa ma compatimeasca.
Uram ca cineva sa ma compatimeasca!
Surprinzator,a lui Jasper nu ma deranja.Era ceva la el care il separa de familia lui,De fapt,nu numai ca il separa de toti vampirii,ci de intreaga lume...Dar nu imi dadeam seama ce era.
-Nu ,am recunoscut eu.
-Te framanta ceva,draguta?(darlin') Jasper fiind texan,ei au un anumit stil de a vorbi,un anumit accent)
Era singurul care ma putea numi asa si nu risca sa fie decapitat.
-Astazi ar fi trebuit sa aniversez 7 ani cu Sam daca am mai fi fost impreuna.Nici macar mama sau Seth nu stiu asta
Imi venea sa ma palmuiesc de indata ce am scuipat cuvintele.Poate ca bausem mai mult decat crezusem.Era ca si cand as fi fraternizat cu inamicul.Am rosit si m-am uitat in alta parte.
-Imi pare rau,a zis ,vocea parandu-i o soapta.Accentul ii disparuse si fiecare silaba fusese pronuntata precis.
Era infricosator cum facuse asta.
-Multumesc,am zis,cu privirea inca in zare.
Pentru cateva momente,linistea a domnit intre noi.
-Ar trebui sa incetezi sa faci asta.
M-am intors spre el,mirata.
-Sa incetez ce?
-Sa numeri zilele.Sa treci mai departe.
-Usor de zis,greu de facut.Daca era vorba de Alice?Stiu ca voi doi ati fost impreuna o jumatate de secol,dar e aceeasi chestie,nu?Ai fi putut sa treci mai departe asa de repede?
S-a uitat in jos si am simtit ca ceva era in neregula.

-S-a intamplat ceva,nu?
Privirea i s-a oprit pe cer la stelele care straluceau in negura noptii.
Maxilarul ii era inclestat si expresia fetei de nepatruns.
-A avut o viziune ,acum cateva luni...
Am clipit cand am realizat ca imi povestea cu adevarat ce i se intamplase.
-A fost... Alice a vazut pe altcineva alaturi de ea....Dar a promis ca nu va pleca,ca va sta si va lupta,a zis si s-a uitat la mine,facandu-mi inima sa mi se rupa in doua cand i-am vazut durerea din ochi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

deci Alice si-a vazut adevarata iubire....
upsii....saracutul de Jasper
acum o are pe Leah...
imi place asta:)

ioana spunea...

saracul jasper :(